Kac? Ale dlaczego…?

Nieprzyjemnych zdarzeń i doznań - należy unikać . Po co cierpieć , kiedy można sobie tego zaoszczędzić? Wystarczy przestrzegać kilka podstawowych zasad ( jak w każdej dziedzinie życia).
/ 20.12.2007 07:23
Nieprzyjemnych zdarzeń i doznań - należy unikać . Po co cierpieć , kiedy można sobie tego zaoszczędzić? Wystarczy przestrzegać kilka podstawowych zasad ( jak w każdej dziedzinie życia).

Pijemy i jemy!
Nigdy nie rozpoczynamy zabawy z pustym żołądkiem - może być nawet szklanka mleka wypita na klatce schodowej tuż przed rozpoczęciem domówki .
Dobrze nam zrobią mięsne i tłuste przekąski w trakcie. W wersji wegetariańskiej –mogą być warzywa panierowane. Do tego marynowane grzybki, kiszone ogórki …a zanim rozpoczniemy ucztowanie dobrze jest połknąć kilka tabletek witaminy C.

Pijemy i przepijamy !
Najlepiej sokami bogatymi we wspomnianą już witaminę C: porzeczkowy, pomarańczowy….
Unikamy napojów gazowanych i chipsów – tą wersję zostawmy na świąteczne i grzeczne popołudnie u rodziców.
Nie mieszamy alkoholi .Wybieramy te sprawdzone. Pole do eksperymentów pozostawmy tylko do ewentualnej twórczości związanej z tworzeniem drinków, ale tu też lepiej skorzystać ze sprawdzonych receptur:

Long Drink – Red Mint
20 ml Żołądkowa Gorzka z Miętą
½ świeża limonka (6 cząstek)
5 listków świeżej mięty pieprzowej
120 ml Soku żurawinowego

Rozgnieć w wysokiej szklance listki mięty i wrzuć 6 cząstek limonki. Uzupełnij szklankę kruszonym lodem. Wódkę i sok żurawinowy wlej do shaker’a z lodem. Wymieszaj i przelej zawartość do szklanki. Dekoruj liściem mięty.

A jeśli już ….
To następnego dnia rano wbrew „wszelkim przeciwnościom” wstajemy z łóżka i … zjadamy jajecznicę lub kogel mogel. Jeśli mamy jadłowstręt – żółtą potrawę zamieniamy na czerwony napój – szklanka soku pomidorowego. Pomoże również herbata z duuużą ilością cytryny i miodu. A jeśli jesteśmy zwolennikami tzw. klina - kieliszek ( i tylko jeden! ) żołądkowej gorzkiej i słony herbatnik do przegryzienia.
Istnieje też wersja dl silnych duchem i ciałem –trening aerobowy ( najlepiej bieganie).

Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem!