Nowa szata graficzna opakowań oraz korzyści płynące z systematycznego stosowania dermokosmetyków, pomagają kupującym szybko podjąć właściwą decyzję, dotyczącą zakupu konkretnego produktu, dostosowanego do indywidualnych potrzeb. Konsumentki mogą mieć pewność, że dokonały odpowiedniego wyboru, a codzienna pielęgnacja produktami marki Physiogel zapewni im zdrową, odpowiednio nawilżoną i zadbaną skórę.
Teraz, dzięki eleganckiemu wyglądowi opakowań, wysokiej jakości produktu oraz rezultatom, jakie zapewnia systematyczne stosowanie Physiogelu, codzienne zabiegi nabierają charakteru pielęgnacyjnego spa.
Nowoczesny i przejrzysty wygląd opakowań podkreśla innowacyjność marki Physiogel. Graficzny element przypominający falę nawiązuje do zaawansowanej technologii Biomimic oraz wysokiej jakości i bezpieczeństwa stosowania hipoalergicznych produktów.
Dla ułatwienia rozpoznania poszczególnych linii oraz dla sprawnego znalezienia ich na aptecznych półkach wprowadzone zostało rozróżnienie kolorystyczne. Opakowania z kolorem czerwonym dedykowane są linii Łagodzenie i ulga, z kolorem niebieskim - linii Codzienne nawilżanie, a z zielonym - Pielęgnacji włosów i skóry głowy.
Physiogel cieszy się dużym zaufaniem i powodzeniem u konsumentek. Świadczą o tym wyniki sprzedaży. W roku 2013 marka urosła wartościowo o 65% w stosunku do roku poprzedniego i jest najdynamiczniej rozwijającą się marką wśród dermokosmetyków (źródło: dane IMS Health; Sprzedaż wartościowa YTD 12.2013 vs YAP).
Wprowadzone zmiany w wyglądzie opakowań mają zachęcić do zakupu te konsumentki, które nie miały okazji poczuć pozytywnej zmiany w wyglądzie swojej skóry, ponieważ nie stosowały dermokosmetyków Physiogel.
Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem!