1 grudnia na tych samych nośnikach zewnętrznych oraz w tytułach ogólnopolskich pojawiło się rozwiązanie kampanii, z hasłem, tłumaczącym jej ideę. Wystartowała również strona internetowa www.testnahiv.info, która promuje wykonywanie bezpłatnych, anonimowych testów.
„Na pomysł kampanii wpadliśmy po tym, gdy usłyszeliśmy, że w Polsce świadomość podjęcia skutecznej walki z wirusem HIV jest niewielka. Ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że dzięki wczesnemu wykryciu wirusa HIV można go skutecznie zablokować. W pewnym sensie możemy powiedzieć wirusowi HIV: "Badam się, więc mnie nie dostaniesz". Skojarzyliśmy fakt, że ułożenie ręki po badaniu krwi jest bardzo podobne do tzw. gestu Kozakiewicza. W naszej reklamie adresatem gestu jest wirus”, tłumaczą Łukasz Stachniak i Michał Kubik, Creative Groupheadzi z FireFly Group, twórcy kampanii. Dzięki wykorzystaniu tego skojarzenia, w pierwszej odsłonie reklamy mają mocny, szokujący charakter. W połączeniu z wizerunkiem popularnych osób publicznych, kampania ma budzić zaciekawienie, a w rezultacie zwracać uwagę na kwestię badań.
Kampanię „Nie dostaniesz mnie!” FireFly Group zrealizowało we współpracy ze Zjednoczeniem na rzecz żyjących z HIV/AIDS „Pozytywni w Tęczy”. Honorowym patronatem objęli ją Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy i Krajowe Centrum ds. AIDS. Zdjęcia do reklamy wykonał szwedzki fotograf Rickard Sund przy współpracy z agencją fotograficzną Photoby.
Twarzami kampanii zostali:
- Małgorzata Socha
- Mateusz Damięcki
- Aleksandra Kwaśniewska
- Kuba Wesołowski
Sesja fotograficzna – Fotograf: Rickard Sund/itsmlp.com. Asystent: Filip Przewoźny. Stylizacja: Jola Czaja. Asystentka: Zosia Kula. Makijaż: Iza Wójcik kosmetykami MAC. Fryzury: Damian Drzyzga. Postprodukcja: retouchOne.com. Światło: studioflesz.com. Studio: pinupstudio.pl. Produkcja: Tomasz Pasiek/photoby.pl.
Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem!