Żółtko jajka to źródło magnezu, który w połączeniu z wapniem (np. z jogurtu czy serka) wzmacnia kości, odporność i chroni przed reakcjami alergicznymi

Jajko – źródło wapnia i magnezu

Niedobory wapnia i magnezu wpływają na nasze zdrowie bardziej, niż możemy podejrzewać. Wapń i magnez stanowią kompletne dopełnienie naszej codziennej diety. Jakie mogą być przyczyny ich niedoborów? W jakich pokarmach znajdziemy najwięcej tych pierwiastków?
/ 05.03.2011 00:11
Żółtko jajka to źródło magnezu, który w połączeniu z wapniem (np. z jogurtu czy serka) wzmacnia kości, odporność i chroni przed reakcjami alergicznymi

Wbrew pozorom jajko kryje pod swoją skorupką coś więcej niż samo białko i żółtko. Jest źródłem cennych dla człowieka minerałów takich jak wapń i magnez. Oba te składniki dopełniają się nawzajem. Magnez odpowiada za naszą odporność, jak również pomaga wchłaniać wapń – cennego dla naszych kości.

Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem!