Współczesna psychologia mediów

"Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze" to publikacja w której zaprezentowano wyraźną cezurę pomiędzy okresem, kiedy psycholodzy zajmowali się wyłącznie efektem bądź wpływem mediów i prowadzili badania nad klasycznymi mediami, takimi jak film, radio i telewizja, a okresem, w którym niebagatelne znaczenie w naszym życiu coraz bardziej mają nowe media i technologie, wdzierające się ekspansywnie w przestrzeń prywatną, społeczną i publiczną.
/ 20.11.2013 12:54

  

Tytuł: Współczesna psychologia mediów

Autor: A. Ogonowska, G. Ptaszek

ISBN: 978-83-7850-500-6

Data wydania: 2013

Liczba stron: 252

Fragmenty poradnika:

Książka do nabycia w księgarni internetowej IMPULS.

Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem!