Reklama

Najbliższa 35. edycja projektu „Zadbaj o swoje serce!” – rozpoczyna się 16 września i potrwa do 14 października 2012 roku. Projekt „Zadbaj o swoje serce!” ma charakter informacyjno–profilaktyczno–społeczny i jest całkowicie bezpłatny dla wszystkich, którzy chcą przebadać swoje serce.
Głównym celem akcji jest ułatwienie mieszkańcom dostępu do lekarzy specjalistów oraz profilaktyka kardiologiczno-dietetyczna w zakresie wykonywania badań EKG, badań cholesterolu, obliczania wskaźnika BMI, pomiaru ciśnienia krwi, wskazań właściwej diety, zapobiegania nadciśnieniu tętniczemu i nadwadze. Pacjenci są również diagnozowani pod kątem stwierdzenia czynników ryzyka zachorowania na chorobę niedokrwienną serca oraz zawału mięśnia sercowego.
Akcje są przeprowadzane w najczęściej odwiedzanych punktach miasta, czyli dużych hipermarketach i centrach handlowych. Wybór miejsc, w których odbywają się bezpłatne badania, podyktowany jest przede wszystkim powszechną dostępnością dla odwiedzających oraz możliwością szerszego dotarcia do zainteresowanych.
Harmonogram akcji – 35. edycja (niedziela, w godz. od 10.00 do 18.00):

Reklama

Zobacz też: Akcja "Zadbaj o swoje serce" w Porcie Łódź (galeria)

Organizator:

  • Telemedycyna Polska S.A.
  • Serwis www poświęcony projektowi – www.zadbajoswojeserce.pl

Akcje organizowane są przez Telemedycynę Polską S.A. już od 2006 roku i obecnie projekt „Zadbaj o swoje serce!” jest największym projektem bezpłatnych badań serca w całej Polsce. Dzięki polskim firmom, takim jak ZT Kruszwica S.A. (producent margaryny Benecol), Olimp Labs Sp. z o.o. (producent suplementów diety: Olimp Gold Omega 3 i Chela Mag B6), oraz Transacta Sp. z o.o. (organizator szkoleń e-learningowych), które współpracują z nami współfinansując projekt „Zadbaj o swoje serce!” oraz mediom wspierającym nasze działania, pacjenci mogą bezpłatnie skorzystać z badań oraz konsultacji lekarskich i dietetycznych, uzyskując informacje na temat zdrowego stylu życia i odpowiednio zbilansowanej diety korzystnej dla ich stanu zdrowia.
Współorganizatorzy:

  • Centrum Handlowe Atrium MOSTY
  • Centrum Handlowe Atrium GAMA
  • Pasaż Tesco
  • Centrum Handlowe Fort Wola
  • Centrum Handlowe Gocław

Sponsorzy:

  • Benecol – skutecznie obniżający poziom złego cholesterolu
  • Gold Omega 3 – mocne serce i cholesterol w normie
  • Chela Mag B6 – na stres, zmęczenie i skurcze
  • Transacta – bezpieczna firma

Patroni medialni:

  • TVP Warszawa
  • Radio Złote Przeboje
  • Gazeta Wyborcza
  • Gazeta Nasze Miasto
  • Portal Naszemiasto.pl
  • Portal Rynek Medyczny
  • Portal Zdrowie Wiesz Jak

Na rok 2012 zaplanowana jest organizacja 37 akcji (Śląsk, Dolny Śląsk, Wielkopolska, Łódź, Pomorze, Mazowsze, Małopolska), co daje 70% niedziel w całym roku, podczas których organizatorzy zapewnią bezpłatny dostęp do najlepszych specjalistów każdej odwiedzającej osobie.
Harmonogram akcji w 2012 roku:

Reklama

Całe przedsięwzięcie jest sfinansowane przez Sponsorów oraz Współorganizatorów, a nagłośnienie akcji jest możliwe dzięki Patronom Medialnym oraz wszystkim życzliwym Mediom.
Źródło: materiały prasowe/jm
Zobacz też: Akcja "Zadbaj o swoje serce" w Częstochowie (galeria)

Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem!
Reklama
Reklama
Reklama