Kampania Love Your Look dla kobiet planujących operację piersi
Inicjatorzy Kampanii Love Your Look mają na celu pomoc kobietom w zebraniu wszelkich informacji na temat operacji i rekonstrukcji piersi (m.in. po mastektomii). Kto bierze udział w akcji?

Kampania Love Your Look skierowana jest do kobiet, które chcą poprawić wygląd swoich piersi z przyczyn estetycznych lub medycznych (ze względu na przebytą mastektomię). Akcja ma pomóc Polkom w zebraniu wszelkich kluczowych informacji dotyczących operacji powiększania lub rekonstrukcji piersi.
– Jest niezwykle istotne, aby decydując się na zmianę wyglądu piersi, wybierać implanty najwyższej jakości oraz planować zabieg u doświadczonego chirurga-plastyka – mówi dr Andrzej Sankowski.
Kobieta, która decyduje się na zabieg, powinna umówić się na wizytę u doświadczonego chirurga plastycznego oraz zapoznać się z ofertą implantów piersi. Następnie z pomocą lekarza pacjentka powinna wybrać dla siebie implanty najlepszej jakości, o odpowiednim kształcie i rozmiarze, oraz dowiedzieć się wszystkiego na temat operacji piersi.
Kobieta, która dysponuje pełną wiedzą w tym zakresie, może podjąć świadomą decyzję dotyczącą operacji i dzięki temu być w pełni zadowoloną ze swojego wyboru. Dr Marek Szczyt potwierdza, że świadome pacjentki są bardzo szczęśliwe po operacji:
– Często pacjentki wracają po operacji do mojego gabinetu, aby mi podziękować. Przychodzą ze swoimi partnerami, którzy potwierdzają, że ich partnerka po zabiegu odmieniła się, nabrała większej pewności siebie i radości życia. Take słowa zawsze bardzo mnie cieszą – mówi dr Szczyt.
Jednym z elementów kampanii jest zwrócenie uwagii na zabieg rekonstrukcji piersi jako rozwiązania, które pozwoli kobietom po przebytej operacji piersi ponownie czuć się pięknie i atrakcyjnie.
– Piersi są jednym z najbardziej znaczących atrybutów kobiecości (…) utrata ich dotyka głęboko psychiki kobiet w każdym wieku, dlatego dążenia do rekonstrukcji są całkowicie zrozumiałe i naturalne – mówi prof. Kazimierz Kobus.
Dlatego akcja będzie wspierać tworzenie w Polsce Breast Units – jednostek medycznych, gdzie pacjentki otrzymają fachową opiekę od momentu postawienia diagnozy, poprzez leczenie, aż do czasu powrotu do zdrowia, w tym rekonstrukcję piersi i okres rehabilitacji.
Inicjatorem kampanii jest marka Mentor, lider najwyższej jakości implantów piersi. Firma Mentor należy od 2009 r. do koncernu Johnson & Johnson.
Więcej informacji na stronie internetowej: www.loveyourlook.co.uk
Zobacz też:
">Jakie są metody rekonstrukcji piersi?
Źródło: materiały prasowe Edelman/mn
1 z 5

Kampania Love Your Look dla kobiet planujących operację piersi
Konferencja prasowa Love Your Look
2 z 5

Kampania Love Your Look dla kobiet planujących operację piersi
Konferencja prasowa Love Your Look
3 z 5

Kampania Love Your Look dla kobiet planujących operację piersi
Konferencja prasowa Love Your Look
4 z 5

Kampania Love Your Look dla kobiet planujących operację piersi
Konferencja prasowa Love Your Look
5 z 5

Kampania Love Your Look dla kobiet planujących operację piersi
Konferencja prasowa Love Your Look