Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej
Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony opracowanie przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie.

Opublikowano: 31.10.2011, 10:42
Reklama
Reklama

Tytuł: Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej
Autor: Renata Gardian
ISBN: 978-83-7587-3191
Liczba stron: 170
Data wydania: 2010
Reklama
Fragmenty poradnika:
- Jak sponsor zdobywa dziewczynę?
- Dlaczego studentki i studenci zajmują się prostytucją?
- Kim są: sponsor i jego dziewczyna?
- Przykre skutki sponsoringu
- Sponsoring to prostytucja
Książka do nabycia w księgarni internetowej Impuls.
Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem!
Reklama
Reklama
Reklama