Ruszyła akcja Pampers Unicef przeciwko tężcowi noworodkowemu

Ruszyła kolejna edycja kampanii Pampers Unicef przeciwko tężcowi noworodkowemu. Dochód z każdej paczki zakupionej w listopadzie 2014 roku oraz w styczniu i kwietniu 2015 roku przeznaczony zostanie na szczepionki przeciwko tężcowi.
/ 14.11.2014 10:45

1 paczka 1 szczepionka Unicef Pampers

Fot. Unicef

1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka

30 października w warszawskiej siedzibie Unicef odbyło się spotkanie prasowe, inaugurujące wspólną kampanię Pampers Unicef przeciwko tężcowi noworodkowemu „1 paczka = 1ratująca życie szczepionka”.

Podczas spotkania, przedstawiciele Procter&Gamble, Unicef oraz sieci Carrefour opowiedzieli o założeniach i celach akcji, a znana modelka i prezenterka, Karolina Malinowska, podzieliła się swoimi spostrzeżeniami na jej temat.

Jak wspomóc akcję "1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka"?

Aby wspomóc Pampers i UNICEF w działaniach, wystarczy w jednym ze sklepów sieci Carrefour, która w tym roku wspiera kampanię, kupić produkt biorący udział w akcji.

Kupując dowolny produkt marki Pampers we wrześniu i listopadzie 2014 oraz styczniu i kwietniu 2015 w sklepach Carrefour w Polsce, pomagasz Pampers i UNICEF ochronić przed tężcem kobietę w ciąży mieszkającą w jednym z krajów rozwijających się.

Dwie szczepionki przeciw tężcowi podane w trakcie ciąży wystarczają, aby ochronić matkę i dziecko przed zakażeniem tężcem w trakcie porodu. Dodatkowo zapewniają one matce ochronę przed tężcem przez kolejne 3 lata i dziecku przez pierwsze 3 miesiące jego życia.

Za zakup każdej paczki produktów Pampers w czasie trwania akcji Procter & Gamble w Polsce przekaże 7 centów amerykańskich na rzecz UNICEF. Już ta kwota wystarczy na zakup przez UNICEF jednej szczepionki przeciw tężcowi.

Zobacz także: Akcje charytatywne na rzecz dzieci – jak je wspierać?

Inne marki biorące udział w akcji charytatywnej

Kupując dowolne produkty marek: Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Pantene, Head&Shoulders, Blend-a-med, Oral-B, Ambi-Pur, Always, Naturella oraz Gillette w sklepach Carrefour w Polsce pomagasz Pampers i UNICEF ochronić przed tężcem kobietę w ciąży mieszkającą w jednym z krajów rozwijających się.

Za zakup powyższych produktów w okresie wrzesień 2014 – czerwiec 2015 Procter&Gamble w Polsce przekaże na rzecz UNICEF środki na zakup 500 000 szczepionek.

UNICEF nie promuje żadnej marki ani produktu. Pampers, Procter&Gamble i Carrefour wspierają UNICEF.

Źródło: Materiały prasowe kampanii/ bj

Zobacz także: Tężec – co warto wiedzieć?

Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem!

Redakcja poleca

REKLAMA