W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej

Książka jest próbą analizy reklamy na poziomie jej ukrytych znaczeń, które chociaż są ukrywane za radosnymi sloganami i obrazami, stanowią istotę przekazu reklamowego. Ta publikacja to także przyczynek do dyskusji na temat edukacji medialnej.
/ 23.08.2012 13:03

  

Tytuł: W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej

Autor: Anna Kowal-Orczykowska

ISBN: 978-83-7308-931-0

Liczba stron: 244

Data wydania: 2007

Fragmenty poradnika:

Książka do nabycia w księgarni internetowej IMPULS.

Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem!

Redakcja poleca

REKLAMA